MP_Slider_1

ثبت سفارش و ترخیص فوری کالا
تخصیص ارز و کد ساتا آماده

MP_Slider_2

ما می‌توانیم با توجه به بودجه و اهداف شما
نزدیک‌ترین مسیر برای تجارت پرسود
را تدوین کنیم

MP_Slider_2

ثبت سفارش و ترخیص کالاها و مشاوره در این
زمینه در تخصص ماست

MP_Slider_3

ثبت سفارش و ترخیص کالاها و مشاوره در این
زمینه در تخصص ماست

previous arrow
next arrow

درباره بازرگانی صارش

بازرگانی صارش به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می‌تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از کلیه کشورهای دنیا، همراه شما باشد تا بتوانید با استفاده از تجربیات کارشناسان متخصص ما با کمترین ریسک، بیشترین سودآوری را داشته باشید. مجموعه بازرگانی صارش کلیه مراحل ثبت سفارش و ترخیص کالا، حمل هوایی از چین، ترخیص کالا از بندرعباس، خدمات بازرسی کالا در چین و ارائه مشاوره امور بازرگانی را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می‌کند.

بازرگانی صارش با تجربیات گسترده در زمینه واردات قطعات الکترونیکی، کلیه قطعات الکترونیک را با گارانتی کیفیت به مشتریان گرامی عرضه می‌نماید.

ثبت سفارش و ترخیص کالا

بازرگانی صارش با سال ها تجربه در زمینه حمل و ترخیص آماده خدمت رسانی به شما مشتریانی گرامی می باشد.

صادرات

بازرگانی صارش با تجربه موفق در زمینه صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس آماده ایجاد فرصتی استثنائی برای صادرکنندگان و بازرگانان ایرانی است

مشاوره بازرگانی خارجی

بازرگانی صارش با دارا بودن تجربیات گسترده و تیمی فعال در کشورهای ایران، چین و امارات آماده ارائه خدمات مشاوره جامع در زمینه بازرگانی خارجی می‌باشد.

حواله ارزی

بازرگانی صارش با تجربه سال ها فعالیت در زمینه حواله جات ارزی، آماده یاری رسانی به شما مشتریان گرامی است

دفاتر ما

دفتر مرکزی واقع در مشهد

تمامی امور مربوط مشتریان و امور تشریفات گمرکی را از طریق سامانه جامع تجارت و کلیه عملیات‌های حمل و ترخیص دفاتر دیگر را کنترل و مدیریت می‌کند.

دفاتر گوانجو , شنزن

دفاتر گوانجو، شنزن، ایوو و شانگهای امکان تحویل گرفتن کالاها، ارسال به بنادر دبی و ایران و حمل و ترخیص را از طریق خطوط معتبر هوایی و دریایی فراهم می‌کند.

دفتر دبی

حمل و ترخیص کالاها در جبل علی و پورت راشد و همچنین ارسال روزانه کالا به بنادر ایران از طریق هوایی و دریایی با کشتی، لنج و لندیکرافت فراهم می‌کند.

دفاتر و انبار تهران

امکان انجام امور ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی و گمرک غرب را فراهم می‌کند. همچنین انبار این مجموعه، کلیه کالاها را در تهران تحویل و انبارداری می‌نماید.

گالری تصاویر

آخرین مقالات

دستگاه تزریق پلاستیک
blog

دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه تزریق پلاستیک (Plastic injection molding machine) که به نام دیگر “پرس تزریق” نیز شناخته می‌شود، از ماشین‌آلات صنعتی برای تولید محصولات پلاستیکی در شمار

ادامه مطلب...